.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صداوسیما کشاورزان را با مشکل مواجه کرده است
به رغم مصوبه اخیر و توافقات وزرای بازرگانی و کشاورزی صدا و سیما از تبلیغ برنج خارجی در شبکه های مختلف سیما و صدا دست برنداشته که برای برنجکاران استانهای شمالی بسیار دردناک است.
صداوسیما کشاورزان را با مشکل مواجه کرده است

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مصوبه اخیر کمیسیون کشاورزی مجلس مبنی بر عدم تبلیغ برنجهای خارجی توسط رسانه ملی در ایام برداشت محصول برنجکاران شمالی گفت: صدا و سیما با تبلیغ برنج خارجی کشاورزان شمالی را با مشکل مواجه کرده است.

آیت الله نورالله طبرسی در جلسه شورای اداری مازندران در استانداری افزود: به رغم مصوبه اخیر و توافقات وزرای بازرگانی و کشاورزی صدا و سیما از تبلیغ برنج خارجی در شبکه های مختلف سیما و صدا دست برنداشته که برای برنجکاران استانهای شمالی بسیار دردناک است.
وی خاطرنشان کرد: کشاورزی حرفه، درآمد و توشه اجدادی مردمان خطه شمال بوده که ورود بی واسطه دلالان خارجی با تنوع انواع برنجهای خارجی باعث می شود برنجکاران شمالی در موقع برداشت برنج متضرر شوند.

نماینده مردم مازندران با اشاره به گلایه خود به رئیس جمهوری در سفر اخیرش به مازندران مبنی بر عدم پرداخت خسارات خشکسالی و سرمازدگی کشاورزان استان بیان کرد: رئیس جمهوری نیز به این موضوع توجه داشته و قول داده مشکلات مردمان این خطه کشاورزی را رفع کند.

طبرسی با بیان اینکه برنجهای غیرکیفیت و بنجول هندی و پاکستانی با تبلیغات کاذب صدا و سیما در بازارهای کشور اشباع شده است، یادآور شد: ادامه روند عرضه برنجهای خارجی در بازارهای شمالی و مازندران سبب بیچارگی و فروش اراضی شالیزاری کشاورزان این مناطق می شود.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تامین ارزاق و مایحتاج عمومی مردم توسط متولیان امر اظهار داشت: مسئولان توسط صدا و سیما و رسانه ها اعلام می کنند که گرانی در بازار وجود ندارد اما با فرا رسیدن ضیافت الله گرانی به طریقه سرسام آوری در بازارهای کشور خصوصا مازندران افزایش می یابد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مسئولان سازمان بازرگانی و جهادکشاورزی با تامین ارزاق عمومی و تنظیم بازار سعی در گران نکردن کالاهای مصرفی مردم در ماه رمضان کنند، خاطرنشان کرد: چگونه است که نوای ارزانی را در بازار سر می دهیم اما گوشت در بازار با قیمت کیلویی 12 هزار تومان به مردم فروخته می شود.

طبرسی با تاکید بر نظارت بیشتر مسئولان نظارتی استان به بازارهای مصرف در ماه رمضان عنوان کرد: اجحاف کردن به مردم متدین و متقی که همواره در تمامی عرصه های حساس و سرنوشت ساز کشور دولت را یاری کردند و آن را به پله های تعالی رساندند، ظلم است.

وی همچنین با اشاره به ماه پرفضیلت رمضان از مدیران خواست تا احکام شرعی و دینی را توسط روحانیون ادارات برای کارکنان فرهنگسازی کنند، افزود: روزه باعث مقابله با هوای نفس شده و انسان را متقی و پاکدامن می سازد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران نیز با اشاره به اینکه مازندران رتبه نخست تعداد امامزاده گان را در کشور دارد، افزود: این استان در ساخت و ساز ابنیه و اماکن اقامتی در جوار امامزاده ها رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

حجت الاسلام سیف الله سهرابی با اشاره به اینکه امسال در اداره کل اوقاف مازندران سال ساخت و سازهای اماکن تفریحی و اقامتی در جوار امامزاده ها و اماکن زیارتی استان است، خاطرنشان کرد: طرح جامع امامزاده های استان امسال در تمامی شهرستانهای استان اجرا و طرح تیپ در شهرهای کوچک دارای امامزاده اجرایی خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه مردم استان علاقه فراوانی به امامزاده ها دارند، عنوان کرد: مازندران از این حیث دارای برکات معنوی به مراتب بیشتری از سایر استانهای کشور است.

سهرابی با بیان اینکه اعتبارات ویژه ای برای ساخت و بازسازی امامزاده ها در کشور وجود ندارد، افزود: مرمت و زیباسازی امامزاده ها توسط خیرین، مردم و مسئولان اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه همه امامزاده های استان در سال جاری دارای ساختمان می شوند، اظهار داشت: پروژه های ساختمانی بسیاری سال جاری در امامزاده های استان اجرایی خواهد شد. /مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 مرداد 1388
شما و نمایندگان مشکل را حل کنید .....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.536 seconds.